۱۴ روز، ۱۴ پویانمایی، با حضور کارشناسان تربیت رسانهای
دوره مقدماتی هوش دیجیتال با عنوان «زندگی ابری بارانی» در دبیرستان دوره اول تزکیه برگزار شد.
دوره ویژه دردانه ۱۴۰۰ زمستان ۹۹ به اتمام رسید.
گفتوگوی مؤسسان مرکز تربیت رسانهای باران با خبرگزاری مهر – بخش اول
ثبتنام مخاطبان در دورهی نوجوانه 1400 ، با 50 درصد بیشتر از ظرفیت اعلام شده به پایان رسید.
برگزاری دورهی رشدانه 1400 برای بیشاز 300 نفر از اولیای مدرسه صلحا
سامانه هدایت مصرف «کدومو» با همکاری مرکز تربیت رسانهای باران اقدام به جذب و آموزش ارزیابان محصولات رسانهای میکند.
مرکز تربیت رسانهای باران میزبان مخاطبانی از شهرهای مختلف کشور شد.
بخش دوم مباحث بسته یادگیری سواد پلاس با عنوان «سواد پلاس۲: چگونه سواد رسانهای را بهتر تدریس کنیم؟» با استقبال معلمان و پژوهشگران در آذر و دی ۱۳۹۹ رونمایی شد.
در سه ماه پاییز سال ۹۹ با برگزاری ۵ دوره آموزشی ویژه خانوادهها با عنوان «رشدانه ۱۴۰۰»، خانواده بیش از دو هزار و ششصد کودک و نوجوان ایرانی با آموزههای تربیت رسانهای آشنا شدند.
سومین دوره آموزش عمومی تربیت رسانهای ویژه خانوادهها، با حضور ۳۵۲ نفر از والدین هوشمند و باانگیزه در حال برگزاری است.
فهرست موضوعی جلسات و مباحث آموزشی دوره مجازی «رشدانه ۱۴۰۰» که هر ماه در مرکز تربیت رسانهای باران برگزار میشود، برای اطلاع مخاطبان علاقمند به تربیت در عصردیجیتال منتشر شد.