در جشن یک‌سالگی باران چه گذشت؟
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۱ مرداد ۱۴۰۰
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=8240

مرکز تربیت رسانه‌ای باران در عید غدیر امسال، یکساله شد. دورهمی مربیان بارانی و دیدار با استاد شاه‌حسینی از برنامه‌های جشن تولد باران بود.

یک سال پیش در روز مبارک و فرخنده عید غدیرخم، مرکز تربیت رسانه‌ای باران با استعانت از ادعیه زاکیه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
در جشن یک‌سالگی تولد باران، عصر روز یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، جلسه‌ای صمیمانه با حضور جمعی از مربیان و معلمان بارانی برگزار شد که در این جلسه ضمن بیان نظرات همکاران درباره برنامه‌های جاری، خاطرات یک‌سال فعالیت در مرکز تربیت رسانه‌ای باران مرور شد. اهدای هدایای یادبود اولین سالگرد باران (غدیر ۱۴۰۰) به همراهان باران از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

 

همچنین صبح روز دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، جمعی از اساتید و مربیان باران با حضور در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، با استاد دکتر مجید شاه‌حسینی، پژوهشگر و مدرس فرهنگ و رسانه دیدار کردند. در این جلسه ضمن معرفی اهداف و برنامه‌های مرکز تربیت رسانه‌ای باران، چشم‌انداز فعالیت‌های این مرکز ارائه شد. استاد شاه‌حسینی در این جلسه با تشریح اهمیت «تربیت» به عنوان عملی الهی، رهنمودهایی را برای ادامه مسیر مرکز تربیت رسانه‌ای باران بیان کردند. مشروح این گفتار به زودی منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=8240