رشدانه مرداد، رکورددار رشدانه ۱۴۰۰ شد
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۶ مرداد ۱۴۰۰
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=8211

حضور بیش‌ از ۵۰۰ خانواده از ۱۳ استان و ۷ مجتمع آموزشی در دوره‌ی مجازی رشدانه ۱۴۰۰ [مرداد۱۴۰۰]

دوره مجازی رشدانه ۱۴۰۰ که در مرداد ماه امسال برای دهمین بار متوالی برگزار می‌شود، از این هفته با حضور پر شور خانواده‌های علاقمند به تربیت رسانه‌ای و مربیان تربیتی از سراسر ایران آغاز شده است. در این دوره‌ی جامع و فشرده، «دکتر سعید مدرسی» و «مهندس حسین غفاری» در مورد چگونگی مدیریت استفاده از رسانه‌های نمایشی، بازی‌های دیجیتال، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی در خانواده و راه‌های ایجاد ارتباط متقابل و مؤثر با فرزندان‌تان به ارائه مباحث می‌پردازند.

در دوره مرداد ماه بیش‌ از ۵۰۰ خانواده از استان‌های تهران، البرز، مرکزی، لرستان، خوزستان،‌ هرمزگان، اصفهان، مازندران، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، قم، قزوین و خراسان رضوی ثبت‌نام کرده‌اند که بیش‌ترین تعداد ثبت‌نام در یک‌ دوره در مرکز تربیت‌ رسانه‌ای باران را رقم زدند. مجموعه‌های آموزشی و تربیتی مختلفی از‌ جمله مدرسه دخترانه ستوده، دبیرستان دخترانه شهید مطهری (ره)، دبستان دخترانه ولایت مطهر، دبیرستان نورالهدی تزکیه، کانون مدارس اسلامی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همراهان ویژه‌‌ی این دوره هستند.

علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌ می‌توانند به قسمت دوره‌های آموزشی در پایگاه اینترنتی مرکز تربیت رسانه‌ای باران مراجعه نمایند.

 

از سیر تا پیاز محتوای دوره آموزشی رشدانه ۱۴۰۰ بیشتر بدانید.

سؤالات متداول درباره شیوه برگزاری دوره آموزشی مجازی رشدانه ۱۴۰۰ را ببینید.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=8211