معرفی دوره‌های «باران ۱۴۰۰»
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=6586

مرکز تربیت رسانه‌ای باران در بهار و تابستان ۱۴۰۰ دوره‌های آموزشی ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان، والدین و مربیان تدارک دیده است.

از جمله فعالیت‌های مهم مرکز تربیت رسانه‌ای باران، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی برای گروه‌های مختلف مخاطبان از کودک و نوجوان تا والدین و مربیان است. در این‌جا نگاهی داریم به مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره‌ها که برای اجرا در بهار و تابستان ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است.

 

الف) دوره‌های ویژه والدین

* «رشدانه ۱۴۰۰» پرمخاطب‌ترین دوره یک سال گذشته باران است که مهم‌ترین موضوعات مورد نیاز والدین برای تربیت رسانه‌ای فرزندانشان را در ۸ جلسه مرور می‌کند. این دوره از مهر ۹۹ تا کنون هر ماه با تدریس استاد مدرسی و استاد غفاری اجرا می‌شود.

 

* «نوجوانه ۱۴۰۰» یکی از سرفصل‌های تکمیلی دوره رشدانه است که با موضوع «تربیت نوجوان» در ۴ سطح مجزا طراحی شده و با تدریس استاد سادات اجرا می‌شود.

 

* «کودکانه ۱۴۰۰» دوره جدید تکمیلی رشدانه با موضوع «تربیت کودک» ویژه مادران است که برای اجرا در ۸ جلسه با تدریس خانم دکتر مهتاب‌پور برنامه‌ریزی شده است.


ب) دوره‌های ویژه معلمان و مربیان

* «سواد پلاس» عنوان دوره تخصصی باران برای آموزش معلمان و مربیان سواد رسانه‌ای است. مخاطب اصلی این دوره معلمان تفکر و سواد رسانه‌ای دبیرستان هستند. البته محتوای سواد پلاس برای تمامی مربیان پرورشی و علاقمندان به سواد رسانه‌ای مفید است. این دوره به همراه ارائه «بسته یادگیری ویژه معلمان» توسط استاد غفاری و استاد فیروزمند و با تدریس افتخاری برخی از معلمان برگزیده در ۲۶ جلسه اجرا می‌شود.


ج) دوره‌های ویژه کودک و نوجوان

* «دُردانه ۱۴۰۰» دوره‌ای خاص ویژه کودکان ۴ تا ۱۲ ساله و مادران آن‌هاست که به صورت مربی‌محور در ۶ هفته اجرا می‌شود و مهارت‌های پایه استفاده صحیح و مؤثر از تلویزیون را با حضور خاله‌ها و عموهای بارانی آموزش می‌دهد.

 

* «مَدرسانه ۱۴۰۰» عنوان کلی تمامی دوره‌های دانش‌آموزی باران است که در ۷ عنوان اصلی و بیش از ۱۸ عنوان فرعی طراحی شده و بنا به درخواست مدیران مدارس و متناسب با فضای آموزشی هر مدرسه توسط گروه اساتید و مربیان باران اجرا می‌شود.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره‌های آموزشی و ثبت‌نام در آنها، به پایگاه مرکز تربیت رسانه‌ای باران BMTC.ir مراجعه فرمایید. مدیران محترم مدارس و مجتمع‌های آموزشی هم می‌توانند برای ثبت‌نام گروهی و بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه با شماره ۰۹۱۹۰۱۰۶۰۷۱ تماس بگیرند.

 

+ دانلود بروشور معرفی دوره‌های آموزشی باران ۱۴۰۰ (قابل چاپ)

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=6586