دسته‌بندی مخاطبان معلمان سواد رسانه

چطور به استفاده صحیح دانش‌آموزان از رسانه‌های نمایشی، بازی‌های دیجیتال، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی کمک کنیم؟

پایان یافته

آشنایی با فنون خلاق و تعاملی آموزش داستان‌شناسی و داستان‌پردازی به عنوان زیربنای فهم رسانه با هدف تقویت تفکر منطقی و آداب کاربری رسانه‌ها

پایان یافته

آشنایی با ماهیت اخبار و پوشش خبری توسط خبرنگاران و شیوه‌های مواجهه نقادانه با محتوای خبری در تلویزیون، روزنامه، شبکه‌های اجتماعی و غیره.

پایان یافته

شناخت ساختار داستان‌ و‌سینما و آشنایی با اثرات ذهنی رمان‌ها و برنامه‌های نمایشی و رسیدن مخاطب به سطح انتخاب آگاهانه و تماشاگری فعال

پایان یافته

شناخت نسبت به مفاهیم بنیادین فضای مجازی و آشنایی با اثرات جسمی، ذهنی، روانی، هویتی و اخلاقی اینترنت

پایان یافته

دوره تخصصی تربیت مربی «سواد موسیقی» با هدف ایجاد شناخت نسبت به زبان موسیقی و جهان موسیقی در دانش‌آموزان و آشنایی با اثرات جسمی، ذهنی و روانی موسیقی و کمک به او در تشخیص احکام شرعی و اخلاقی آثار موسیقایی

پایان یافته

دوره تخصصی تربیت مربی «سواد بازی» با هدف شناخت دنیای بازی‌های دیجیتال و آشنایی با اثرات جسمی، ذهنی، روانی و اخلاقی بازی‌ها و کمک به انتخابگری و برنامه ریزی برای بازی

پایان یافته

آموزش فشرده و عملیاتی مقدمات «مربیگری» و مبانی «تربیت رسانه‌ای» برای معلمان، مربیان و کارشناسان تربیت و رسانه

پایان یافته

نقشه‌ای تازه برای آموزش مؤثر سواد اطلاعاتی و رسانه‌ای در سرفصل‌های سواد فناوی، سواد فاوا، سواد وب، سواد ارتباطی، سواد منطقی، سواد خبری، سواد سرگرمی و بازی و سواد کاربری رسانه

پایان یافته

نقشه‌ای تازه برای آموزش مؤثر سواد اطلاعاتی و رسانه‌ای در سرفصل‌های سواد فناوی، سواد فاوا، سواد وب، سواد ارتباطی، سواد منطقی، سواد خبری، سواد سرگرمی و بازی و سواد کاربری رسانه

پایان یافته

آن چه در دوره‌های سواد رسانه‌ای تاکنون نشنیده‌اید؛ در چهار سرفصل «سواد فناوری»، «سواد فاوا»، «سواد اطلاعاتی» و «سواد رسانه‌ای»

پایان یافته

چگونه «کتاب سواد رسانه‌ای» را بهتر تدریس کنیم؟
ویژه معلمان و مربیان سواد رسانه‌ای

پایان یافته