کارنامه قبولی «رشدانه ۱۴۰۰» در پاییز ۹۹
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۹ دی ۱۳۹۹
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=2790

در سه ماه پاییز سال ۹۹ با برگزاری ۵ دوره آموزشی ویژه خانواده‌ها با عنوان «رشدانه ۱۴۰۰»، خانواده بیش از دو هزار و ششصد کودک و نوجوان ایرانی با آموزه‌های تربیت رسانه‌ای آشنا شدند.

مرکز تربیت رسانه‌ای باران در سه ماه پاییز سال ۹۹، با طراحی و برگزاری ۵ دوره آموزشی ویژه خانواده‌ها با عنوان «رشدانه ۱۴۰۰» خانواده بیش از دو هزار و ششصد کودک و نوجوان ایرانی را با آموزه‌های تربیت رسانه‌ای آشنا کرده است.

دوره‌های «رشدانه۱۴۰۰» با تدریس آقایان دکتر سعید مدرسی و مهندس حسین غفاری، در ۸ جلسه مجازی به آموزش مهارت‌های والدگری دیجیتال و مدیریت خانواده در عصر رسانه اختصاص دارد.

با مروری بر آمار و ارقام این دوره، حضور پرشور مادران هوشمند و مهربان بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌آید. مادرانی که اکثر آن‌ها فرزندانی در سنین دبستان و پیش از دبستان دارند و سطح تحصیلات آن‌ها عموماً کارشناسی و بالاتر است.
استقبال خانواده‌هایی از ۳۴ شهر در ۲۰ استان ایران از «رشدانه۱۴۰۰» نشانگر عمومیت داشتن مطالبه‌ی آموزه‌های تربیت رسانه‌ای در سراسر کشور است. هر چند که غلبه‌‌ی اهالی پایتخت در میان فراگیران بوده، اما حضور گروه‌های بزرگی از مربیان و والدین دلسوز از استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان در این مدت، از نقاط عطف فعالیت مرکز تربیت رسانه‌ای باران به حساب می‌آید.
گفتنی است که مرکز تربیت رسانه‌ای باران، با توجه به استقبال دلگرم‌کننده فراگیران، ان‌شاءالله در زمستان ۹۹ نیز این دوره‌ها را هر ماه برگزار خواهد کرد.
علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند به پایگاه BMTC.ir مراجعه نمایند.

+ از سیر تا پیاز محتوای دوره آموزشی رشدانه ۱۴۰۰ بیشتر بدانید.

+ سؤالات متداول درباره شیوه برگزاری دوره آموزشی مجازی رشدانه ۱۴۰۰ را ببینید.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=2790