«نتیکت» در دورهمی معلمان سواد رسانه‌ای باران
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۸ آذر ۱۴۰۰
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=11635

دومین رویداد دورهمی معلمان و مربیان سواد رسانه‌ای «سواد پلاس» بعدازظهر آخرین پنجشنبه آبان ۱۴۰۰ با موضوع «آداب معاشرت در فضای مجازی» (Netiquette) برگزار شد.

دومین رویداد دورهمی معلمان و مربیان سواد پلاس در روز ۲۷ آبان ۱۴۰۰ برگزار شد. در این رویداد که طبق برنامه قبلی در پنجشنبه پایانی هر ماه برگزار می‌شود، بیش از ۲۰ نفر از معلمان و مربیانی سراسر کشور که پیش‌تر در دوره‌های تربیت معلم سواد رسانه مرکز تربیت رسانه‌ای باران شرکت کرده بودند و در سال تحصیلی جاری مشغول به تدریس بسته یادگیری سواد پلاس هستند شرکت داشتند.
در ابتدای جلسه برخی از حاضران به بیان تازه‌ترین تجربیات خود از اجرای بسته سواد پلاس برای دانش‌آموزان در کلاس‌های آموزشی متوسطه اول و دوم پرداختند. در ادامه نیز، سرکار خانم دکتر میررحیمی ارائه‌ای در موضوع «آداب معاشرت در فضای مجازی» (Netiquette) داشتند. در این ارائه ابتدا به تعریف و اهمیت نتیکت پرداخته شد و سپس شماری از مصادیق رفتار صحیح در فضای مجازی از جمله «نحوه درست سلام، احوال‌پرسی و خداحافظی در فضای مجازی»، «اصول چگونگی رفتار و تعامل در گروه‌های مجازی»، «نکات کاربردی درباره شیوه ارسال مطالب و پیام در گفتگوی مجازی»، «ملاحظات ارتباطی، امنیتی و رفتاری ارتباط مجازی تصویری»، «شیوه صحیح و اصولی نگارش ایمیل» و «مسئله مسئولیت پیام» مورد بحث و گفتگو قرار گرفتند.

در ادامه این رویدادها، سومین دورهمی مجازی معلمان سواد پلاس در روز پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. حضور در این رویداد برای عموم معلمان، مربیان و علاقه‌مندان آزاد خواهد بود.

 

+ جهت آشنایی بیشتر با محتوای بسته آموزشی سواد پلاس اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=11635