مدرسه تابستانی باران برای دومین‌بار برگزار شد
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۳۱ مرداد ۱۴۰۲
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=22801

بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز در دوره‌های عمومی و اختصاصی مدرسانه تابستان ۱۴۰۲

برای دومین‌بار، در تابستان ۱۴۰۲ «مدرسه تابستانی باران» به شکل عمومی و مجازی برای استفاده همه دانش‌آموزان از سراسر ایران برگزار شد. مدرسه تابستانی باران در تیر و مرداد ماه ‍۱۴۰۲ با تشکیل ۲۲ کلاس مجازی در شش سرفصل «سواد خبری»،‌ «سواد موسیقی»، «هوش دیجیتال»، «سواد روایت و سینما»، «سواد بازی» و «دردانه» میزبان حدود ۱۸۵ دانش‌آموز پایه‌های سوم دبستان تا دوازدهم متوسطه از ۱۶ استان کشور بود و با حضور ۱۸ نفر از اساتید موسسه تربیت رسانه‌ای باران، در مجموع بیش از ۲۳۰ جلسه آموزشی برای این ۲۲ کلاس دخترانه و پسرانه برگزار گردید.

*

 

همچنین در تابستان امسال هم مثل «تابستان‌های سال‌های گذشته»، دوره‌های آموزشی باران مورد استقبال مدارس و مجموعه‌های فرهنگی قرار گرفت. امسال هفت سرفصل «سواد خبری»، «سواد موسیقی»، «هوش دیجیتال»، «سواد روایت و سینما»، «سواد بازی»، «فکرانه» و «دردانه» از مجموعه عناوین دوره «مَدرسانه» در مدارس و مجموعه‌های فرهنگی خوب تهران اجرا شد.

برای این دوره‌های آموزشی، مجموعه‌هایی همچون دبیرستان پسرانه فرهنگ، دبیرستان پسرانه سما، دبیرستان پسرانه یاران خمینی، دبیرستان دخترانه ابوذر غفاری، دبیرستان دخترانه نرگس، کانون توحید، مسجد فائق، هیئت جوانان حسینی، حسینه روضه الشهدا و مسجد حضرت ابوالفضل میزبان دانش‌آموزان بودند.

در مجموع حدود ۴۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر از ۱۰ مدرسه و مجموعه فرهنگی در طی ۲۳۰ جلسه آموزشی، در این تابستان دوره‌های کوتاه مدت سواد رسانه‌ای «مَدرسانه» را با حضور ۱۳ نفر از مربیان موسسه تربیت رسانه‌ای باران گذراند‌ه‌اند.

‌‌ ‌

 

دوره‌های آموزشی «مَدرسانه» در چندین سرفصل مجزا برای اجرا در ۸ تا ۱۲ جلسه ویژه دانش‌آموزان دبستانی و دبیرستانی طراحی شده و به درخواست مدارس و نهادهای تربیتی با حضور اساتید و مربیان موسسه تربیت رسانه‌‌ای باران، به شکل حضوری و مجازی، برگزار می‌شود.

+ سیر تا پیاز «مَدرسانه ۱۴۰۲»


📞 ارتباط با روابط عمومی موسسه باران:

☎️ تلفن: ۰۹۱۹۰۱۰۶۰۷۱
💻 ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی: @bmtc_admin


کانال‌های موسسه تربیت رسانه‌ای باران در شبکه‌های اجتماعی:
▫️ عضویت در کانال بله، کلیک کنید.
▪️ عضویت در کانال ایتا، کلیک کنید.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=22801