«دبستان صلحا» میزبان ویژه‌ی رشدانه 1400 شد
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۴ اسفند ۱۳۹۹
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=4383

برگزاری دوره‌ی رشدانه 1400 برای بیش‌از 300 نفر از اولیای مدرسه صلحا

دوره آموزشی مجازی «رشدانه ۱۴۰۰» به‌صورت اختصاصی ویژه‌ی اولیای پیش‌دبستان و دبستان پسرانه صلحا در بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار شد. در این دوره که حدود ۳۰۰ نفر از اولیای این مدرسه در آن شرکت کرده بودند، همچون دوره‌های قبلی به حوزه‌ی تربیت‌رسانه‌ای و مهارت‌های والدگری دیجیتال پرداخته شد.
مسئول اجرایی مدرسه‌ی صلحا، دغدغه‌ی اولیای مدرسه پیرامون آسیب‌های احتمالی رسانه‌ها برای فرزندان‌شان را علت شرکت در رشدانه ۱۴۰۰ بیان کردند:

«یکی از موضوعاتی که طی یک‌سال اخیر در پی تغییر فضای آموزشی مدرسه، دغدغه‌ی بسیاری از اولیای محترم شده است، پیامدها و آسیب‌های احتمالی دسترسی فرزندان به انواع رسانه‌ها و ابزارهایی مثل موبایل، تبلت و بازی‌های دیجیتال است. البته بدیهی است که گروه‌های سنی مختلف، با درجات متفاوتی از بهره‌مندی و آسیب‌پذیری مواجه هستند. مجتمع آموزشی صلحا، به‌منظور تقویت نهاد خانواده و کمک به مهارت‌افزایی و توانمندسازی هرچه بیشتر اولیای ارجمند در مدیریت رسانه، بررسی‌هایی انجام داد و نهایتاً ایده‌ها، رویکردها و برنامه‌های «مرکز تربیت رسانه‌ای باران» و دوره‌های آموزشی که با عنوان «رشدانه ۱۴۰۰» برگزار می‌کند را برای مدرسه انتخاب کرد.»

این دوره در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه بهمن ماه ۱۳۹۹ به مدت یک‌ماه و در ۹ جلسه‌ی ۹۰ دقیقه‌ای برگزار شد.

 

علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند به قسمت دوره‌های آموزشی در پایگاه اینترنتی مرکز تربیت رسانه‌ای باران مراجعه نمایند.

+ از سیر تا پیاز محتوای دوره آموزشی رشدانه ۱۴۰۰ بیشتر بدانید.

+ سؤالات متداول درباره شیوه برگزاری دوره آموزشی مجازی رشدانه ۱۴۰۰ را ببینید.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=4383