در ماه آذر، ۳۵۲ خانواده به جمع رشدانه‌ای‌ها پیوستند
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۵ آذر ۱۳۹۹
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=2198

سومین دوره آموزش عمومی تربیت رسانه‌ای ویژه خانواده‌ها، با حضور ۳۵۲ نفر از والدین هوشمند و باانگیزه در حال برگزاری است.

مرکز تربیت رسانه‌ای باران در آذرماه ۹۹، سومین دوره آموزشی تربیت رسانه‌ای ویژه خانواده‌ها را برگزار کرده است. این دوره با عنوان «رشدانه۱۴۰۰» [آذر۹۹] با تدریس آقایان دکتر سعید مدرسی و مهندس حسین غفاری، به آموزش مهارت‌های والدگری دیجیتال و مدیریت خانواده در عصر رسانه اختصاص دارد.
پدرها و مادرهای حاضر در «رشدانه۱۴۰۰» نحوه مدیریت و استفاده از رسانه‌های نمایشی، بازی‌های دیجیتال، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی در خانواده را می‌آموزند و شیوه‌های برقراری رابطه‌ی متقابل و مؤثر با فرزندان را تمرین می‌کنند.

با مروری بر آمار و ارقام این دوره، حضور پرشور مادران هوشمند و مهربان بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌آید. مادرانی که اکثر آن‌ها فرزندانی در سنین دبستان و پیش از دبستان دارند و سطح تحصیلات آن‌ها عموماً کارشناسی و بالاتر است.
استقبال خانواده‌هایی از ۲۳ شهر در ۱۶ استان ایران از «رشدانه۱۴۰۰» [آذر۹۹] نشانگر عمومیت داشتن مطالبه‌ی آموزه‌های تربیت رسانه‌ای در سراسر کشور است. همچنین حضور یک گروه بزرگ از مربیان و معلمان دلسوز استان سیستان و بلوچستان در این دوره از نقاط عطف فعالیت مرکز تربیت رسانه‌ای باران به حساب می‌آید.
گفتنی است که مرکز تربیت رسانه‌ای باران، در پاییز ۹۹، هر ماه به طور منظم دوره «رشدانه۱۴۰۰» را در ۸ جلسه مجازی برای علاقمندان برگزار کرده است و با توجه به استقبال دلگرم‌کننده فراگیران، ان‌شاءالله در زمستان ۹۹ نیز این دوره‌ها هر ماه برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند به پایگاه BMTC.ir مراجعه نمایند.

+ از سیر تا پیاز محتوای دوره آموزشی رشدانه ۱۴۰۰ بیشتر بدانید.

+ سؤالات متداول درباره شیوه برگزاری دوره آموزشی مجازی رشدانه ۱۴۰۰ را ببینید.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=2198