«مدرسه تابستانی باران» برای همه نوجوانان
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۲۱ خرداد ۱۴۰۱
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=14154

چهار کلاس جذاب سواد رسانه‌ای در تیرماه ۱۴۰۱ برای دانش‌آموزان پایه هفتم تا یازدهم به صورت مجازی در مرکز تربیت رسانه‌ای باران برگزار می‌شود.

کودکان و نوجوانان همیشه از مهم‌ترین مخاطبان دوره‌های آموزشی مرکز تربیت رسانه‌ای باران بوده‌اند و برگزاری دوره‌های تابستانی سواد رسانه‌ای با رویکرد تربیتی از روز اول در دستور کار باران بوده است. معمولاً این دوره‌ها به دعوت و میزبانی مدارس خاص و مراکز فرهنگی برگزیده برگزار شده و دانش‌آموزان این مجموعه‌ها فرصت حضور در دوره‌های مختلف آموزشی را داشته‌اند. اما متأسفانه دایره برگزاری این کلاس‌ها به همین مراکز خاص محدود بوده و سایر نوجوانان عزیز امکان شرکت در آن‌ها را نداشته‌اند.

به درخواست جمع کثیری از والدین محترم در دوره‌های رشدانه و نوجوانه، امسال برای اولین بار در تابستان ۱۴۰۱، چهار عنوان از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین دوره‌های آموزشی «مدرسانه» به شکل عمومی برای دانش‌آموزان پایه هفتم تا یازدهم در قالب «مدرسه تابستانی باران» برگزار خواهد شد.

«مَدرسانه – سواد روایت و سینما» ، «مَدرسانه – سواد موسیقی» ، «مَدرسانه – سواد بازی» و «مَدرسانه – هوش دیجیتال» چهار دوره آموزشی «مدرسه تابستانی باران» هستند که به شکل مجازی و هر کدام در هشت جلسه در طول تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و تمامی دخترخانم‌ها و آقاپسرها از سراسر میهن عزیزمان امکان حضور در آن را خواهند داشت.

هر دانش‌آموز می‌تواند با توجه به علاقه و نیاز خود آزادانه در هر یک از کلاس‌های «مدرسه تابستانی باران» ثبت‌نام کند. با این حال برنامه‌ریزی مدرسه تابستانی به گونه‌ای است که یک نفر می‌تواند همزمان در هر چهار کلاس هم حضور داشته باشد. بعد از پایان ثبت‌نام، همه دانش‌آموزان با توجه به سن و جنسیت کلاس‌بندی می‌شوند و هر گروه به همراه استاد خود هر هفته دو جلسه کلاس پرنشاط و مفید را تجربه خواهند کرد.

شهریه ثبت‌نام برای نوجوانانی که متقاضی شرکت در هر چهار دوره‌ «مدرسه تابستانی باران» هستند، مشمول ۱۵ درصد تخفیف برای همه‌ی دوره‌ها خواهد شد. افرادی که متقاضی شرکت در هر چهار دوره هستند، می‌توانند با پشتیبان مرکز تربیت رسانه‌ای باران (۰۹۱۹۰۱۰۶۰۷۱ و @BMTC_admin) تماس بگیرید و کد تخفیف ویژه‌ خود را دریافت کنند.


برای اطلاع از سرفصل‌های آموزشی و ثبت‌نام در هر یک از این کلاس‌ها می‌توانید به بخش دوره‌های آموزشی در BMTC.ir مراجعه کنید و یا روی اسم کلاس‌ها در همین پایین کلیک کنید:

::مَدرسانه – سواد روایت و سینما::

::مَدرسانه – سواد موسیقی::

::مَدرسانه – سواد بازی::

::مَدرسانه – هوش دیجیتال::

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=14154