قطار «رشدانه ۱۴۰۰» در مهرماه به نیمه راه رسید
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۲۰ مهر ۱۳۹۹
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=427

اولین دوره آموزش عمومی تربیت رسانه‌ای ویژه خانواده‌ها در مرکز تربیت رسانه‌ای باران با عنوان «رشدانه ۱۴۰۰» به نیمه راه خود رسید.

اولین دوره آموزش عمومی تربیت رسانه‌ای ویژه خانواده‌ها در مرکز تربیت رسانه‌ای باران در حال برگزاری است. این دوره با عنوان «رشدانه ۱۴۰۰» از ابتدای مهرماه ۱۳۹۹ آغاز شده و در هشت جلسه مجازی ۹۰ دقیقه‌ای، اصلی‌ترین مهارت‌های مدیریت خانواده در عصر دیجیتال را پوشش می‌دهد.
در این دوره ۱۲ ساعته پدرها و مادرها می‌آموزند که چطور استفاده از رسانه‌های نمایشی، بازی‌های دیجیتال، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی را در خانواده مدیریت کنند و رابطه‌ی متقابل و مؤثری با فرزندانشان داشته باشند.
در چهار جلسه‌ی برگزار شده‌ی این دوره، مروری بر مبانی تربیت در خانواده و اصول برنامه‌ریزی برای استفاده از رسانه‌ها با تدریس استاد «دکتر سعید مدرسی» و «مهندس حسین غفاری» انجام شده و اصلی‌ترین زمینه‌های آسیب‌پذیری ذهن از پیام‌های رسانه‌ای و آثار نمایشی معرفی شد. در ادامه نیز به طور خاص به موضوع آثار رسانه‌های اجتماعی، بازی‌های دیجیتال و موسیقی بر کودک و نوجوان پرداخته خواهد شد.

دوره‌های «رشدانه ۱۴۰۰» در پاییز ۹۹ هر ماه تکرار خواهند شد و علاقمندان می‌توانند در دوره‌های آبان و آذر مرکز تربیت رسانه‌ای باران ثبت نام کنند.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=427