کارگاه تربیت رسانه‌ای برای معلمان شهرستان‌های استان تهران
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=23581

کارگاه دو روزه تربیت رسانه‌ای ویژه‌ی ۱۰۰ خانم معلم در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کارگاه دو روزه تربیت رسانه‌ای ویژه‌ی ۱۰۰ خانم معلم از شهرستان‌های استان تهران با تدریس آقای سعید مدرسی، آقای حسین غفاری و آقای حسین حق‌پناه، پنجم و نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

 

‌‌ ‌

این کارگاه که به دعوت معاونت امور بانوان و خانواده اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برنامه‌ریزی شده بود، در ۸ جلسه و موضوعات تربیت رسانه‌ای از خانه تا مدرسه، دختران و زندگی ابری، از داده‌شناسی تا داده‌کاوی، هوش مصنوعی؛ از رویا تا واقعیت، رسانه‌های اجتماعی و هویت دختران، آثار داستانی و نمایشی و هویت دختران، موسیقی و هویت دختران و راهبردهای تربیت رسانه‌ای در مدرسه عناوین مطرح شده در این جلسات بود.

 

همچنین استفاده از شیوه‌های نوین یاددهی-یادگیری در تدریس مباحث تربیت رسانه ای، آموزش ذاتیات فضای مجازی (زندگی ابری) به شیوه یادگیری همیارانه (Collaborative learning) و آموزش تحلیل کلان‌داده‌ها در فضای مجازی به شیوه یادگیری اکتشافی (discovery learning) را می‌توان از بخش‌های ویژه و خاص این دوره دانست.

همچنین آقای مسعود بهرامی مدیر کل محترم آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در اولین روز این دوره‌ی آموزشی حضور داشتند.

‌ ‌‌

 

 

 

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=23581