کاردوی بارانی، یک اردوی خانوادگی
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۳ مرداد ۱۴۰۲
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=22266

برگزاری اردوی یک روزه تربیت رسانه‌ای برای تمامی اعضای خانواده

کاردوی یک روزه تربیت رسانه‌ای برای کارمندان وزارت ارتباطات و سازمان‌های مرتبط به‌همراه خانواده‌های آنان برگزار شد. این اردوی کارگاهی به درخواست معاونت امور بانوان وزارت ارتباطات در تیرماه امسال برنامه‌ریزی شد و جمعی متشکل از حدود ۱۵۰ نفر در این کاردو شرکت کردند.

 

این کارگاه‌ها در روز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر شامل نقد انیمیشن، استاپ‌موشن، دوبله، پرده‌خوانی، بازی فکری خانوادگی و… همگی حول محور سواد روایت و سینما و با توجه به مخاطب خاص خود برگزار و با استقبال پرشور خانواده‌ها و فرزندان‌شان همراه شد.

این برنامه با هدف ارتقای مهارت‌های تربیت رسانه‌ای در فضایی صمیمانه با حضور همه اعضای خانواده به‌صورت همزمان شکل گرفت. برای هرکدام از اعضای خانواده در این کاردو برنامه‌ای درنظر گرفته شده بود. کودکان تا پیش دبستانی، دانش‌آموزان دبستانی، دانش‌آموزان دبیرستانی و والدین هرکدام در کارگاه‌های ویژه‌ای حضور داشتند وبیش از ۲۰ نفر متشکل از اساتید و معلمان و مربیان موسسه تربیت رسانه‌ای باران میزبان این برنامه بودند.

 

‌‌ ‌‌

 

سازمان‌ها، مجموعه‌ها و ارگان‌ها می‌توانند با برنامه‌ریزی و هماهنگی کاردوهایی نظیر این برنامه، گام موثری در افزایش مهارت‌های تربیت رسانه‌ای خانواده‌ بردارند.

برای برنامه‌ریزی و هماهنگی کاردوی تربیت رسانه‌ای با روابط عمومی موسسه تربیت رسانه‌ای باران تماس بگیرید.

‌‌ ‌

‌‌

📞 ارتباط با روابط عمومی موسسه باران:

☎️ تلفن: ۰۹۱۹۰۱۰۶۰۷۱
💻 ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی: @bmtc_admin


کانال‌های موسسه تربیت رسانه‌ای باران در شبکه‌های اجتماعی:
▫️ عضویت در کانال بله، کلیک کنید.
▪️ عضویت در کانال ایتا، کلیک کنید.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=22266