عملیات نجات در جماران
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۱ آذر ۱۴۰۲
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=23488

اردوی عملیات نجات با حضور بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز در اردوگاه جماران تهران

اردوی عملیات نجات با حضور بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز در اردوگاه جماران تهران برگزار شد. این اردو در دو روز ۲۵ آبان برای دانش‌آموزان پسر و ۲ آذر برای دانش‌آموزان دختر به میزبانی امور بانوان و خانواده وزارت ارتباطات برای فرزندان خانواده بزرگ این وزارت‌خانه بود.

در ابتدای اردو و پس از رسیدن دانش‌آموزان به اردوگاه جماران، افراد گروه‌بندی شدند و برنامه‌ها و مراحل مختلف این اردو توضیح داده شد.

در روزی که آقا پسرها مهمان اردو بودند، فعالیت‌های حرکتی مثل بیگ‌بال و فوتبال حبابی، فعالیت‌های تمرکزی مثل نقشه‌خوانی، فعالیت‌های مهارتی مثل تیراندازی با کمان و اسلحه بادی و لیزرتگ، جزو برنامه‌های جذابی بود که تدارک دیده شده بود. در آخرین مرحله هم فعالیت کشف نقشه جنگ بود تا عملیات نجات به پایان برسد.

‌‌ ‌

‌در اردوی دخترخانم‌ها هم بازی بیگ‌بال، فونبال حبابی، نقشه‌خوانی، تیراندازی با کمان و اسلحه و در آخر کشف نقشه گنج، جزو برنامه‌های مهیج برای دانش‌آموزان بود.

 

همچنین کارگاه‌های سواد خبری و کلاس‌ تحلیلی در موضوع جنگ رژیم صهیونیستی و فلسطین از برنامه‌های ویژه و آموزشی اردو در این ۲ روز بود. این فعالیت‌ها همگی با اهداف تفریحی در کنار اهداف آموزشی برنامه‌ریزی شده بود تا در نهایت یک روز خاطره‌انگیز را رقم بزند.

 

در نهایت این اردو با برنامه‌ای مهیج تحت عنوان عملیات نجات به پایان رسید. در این برنامه بچه‌ها خود را در موقعیت محاصره در غزه می‌بینند که باید مصدومین و بسته‌های کمکی و دارویی را به بیمارستان برسانند.

‌ ‌‌

📞 ارتباط با روابط عمومی موسسه باران:

☎️ تلفن: ۰۹۱۹۰۱۰۶۰۷۱
💻 ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی: @bmtc_admin


کانال‌های موسسه تربیت رسانه‌ای باران در شبکه‌های اجتماعی:
▫️ عضویت در کانال بله، کلیک کنید.
▪️ عضویت در کانال ایتا، کلیک کنید.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=23488