سیبامیه؛ بسته‌ای نوروزی برای نو روزه‌ای‌ها
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۲۳ اسفند ۱۴۰۲
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=23534

آماده‌سازی بسته سرگرم‌آموزی سیبامیه برای عید نوروز و ماه رمضان ویژه کودکان

با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳، بسته‌ی عیدانه سیبامیه با در نظر گرفتن اوقات فراغت کودکان در این ایام، به عنوان یک بسته کامل آموزشی و سرگرم‌کننده برای کودکان ۴ تا ۱۲ سال آماده شده است و به شکل یک دوره‌ به مدت ۴ هفته (۲۸ روز) از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ الی ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. این محصول حاصل همکاری مرکز تربیت رسانه‌ای باران و گروه آموزشی خلاقشو است.

 

بسته سرگرم‌آموزی سیبامیه، دارای یک تقویم اجرایی چهار هفته‌ای است که برای هر روز آن یک فعالیت سرگرمی و آموزشی در نظر گرفته شده است. ویدیوهای آموزشی هر فعالیت در زمان مناسب به شکل مجازی در اختیار شما قرار می‌گیرید و فرزند شما می‌تواند آن فعالیت را انجام دهد. همچنین بخشی از لوازم مورد نیاز برای انجام فعالیت‌ها داخل بسته قرار داده شده است.

 

 

محتویات این بسته به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن سرگرم کردن کودکان، آن‌ها را با مفاهیم اين ايام آشنا می‌کند. در این بسته تلاش شده تا با ارائه سرگرمی‌ها و فعاليت‌های متنوع، خاطرات خوشی برای کودکان رقم بزند. همچنین والدين در نشست‌های تربيت رسانه‌ای که در این بسته درنظر گرفته شده است، با مضامین آموزنده انیمیشن‌ها در حيطه ابرقهرمان، علم تجربی و دخترانگی و پسرانگی آشنا می‌شوند.

بسته‌ سیبامیه شامل این بخش‌ها است:

🔸️با هم بسازیم: فرزند شما با راهنمایی مربیان و با استفاده از مواد و ابزار مختلفی مانند چوب‌بستنی، کاغذ و خمیر به خلق کاردستی‌های زیبا و منحصر به فرد می‌پردازد.
🔸️گنجینه: فعالیت‌های متنوع خانگی در روزهای عید و تعطیلات از قبیل آشپزی، مطالعه، بازی و …
🔸️دورهمی: دورهمی‌های معرفتی سیبامیه، نشست‌های آنلاینی هستند که برای والدین برگزار می‌شوند و در هر نشست یک موضوع معرفتی مرتبط با ماه‌رمضان و خانواده به عنوان محور گفتگو انتخاب می‌شود و کارشناسان به ارائه مباحث و آموزه‌های مربوط به آن می‌پردازند.
🔸️فیلم و نقد: در نشست تربیت‌رسانه‌ای، در هر هفته انیمیشنی برای فرزند شما در نظر گرفته شده است که به فاصله چند روز، نشستی با محوریت پیام همان انیمیشن برگزار می‌گردد.
🔸️گردشگری: در طول ایام عید، سیبامیه برای فرزند شما چندین گردش تفریحی در نظر گرفته است. این برنامه فرصتی برای معاشرت و بازی فرزندتان در کنار شما فراهم کرده است. همچنین یکی از گردشگری‌ها به صورت قرار مشترک تعریف شده است و تمام خانواده‌هایی که بسته سیبامیه را تهیه کرده‌اند به صورت مشترک در این برنامه شرکت می‌کنند.
🔸️دنیای علم: چندین آزمایش ساده و جذاب برای فرزند شما طراحی شده که می‌توانند با لوازم ساده و در دسترس آن‌ها را با کمک شما انجام دهد.

 

 

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=23534