رشدانه برای معلمان آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۴ مرداد ۱۴۰۲
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=22162

با کمک جهادگران و همکاری آموزش و پرورش منطقه ۱۸، دوره‌ی مقدماتی رشدانه ویژه‌ معلمان و مربیان این منطقه برگزار شد.

دوره آموزشی رشدانه (مقدماتی) با تدریس استاد سعید مدرسی و استاد حسین غفاری در «۴ جلسه مجازی» و «۱۰ جلسه حضوری» در سالن اجتماعات امام رضا علیه‌السلام در اداره‌کل آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران برگزار گردید. این دوره که در تابستان امسال و با حضور جمعی از معلمان و مربیان منطقه ۱۸ آموزش و پرورش تهران برگزار شد، به موضوع تربیت رسانه‌ای فرزند و والدگری دیجیتال و موضوعات مرتبط با آن پرداخته شد.

 

 

مسیر تربیت رسانه‌ای، مهارت‌های والدگری در عصر دیجیتال، اصول قانون‌گذاری رسانه‌ای در خانواده، ساحت‌های قانون‌گذاری در خانواده، نحوه تأثیر رسانه‌ها بر ادراک ما، داستان‌شناسی، راه‌حل مقابله با تأثیر ناخودآگاه رسانه‌ها، چهار ریسمان زندگی ابری، مراقبت‌های فناورانه، وب‌شناسی، رسانه‌های اجتماعی و حکمرانی پلتفرم، موسیقی‌شناسی، بازی شناسی و مهارت انتخاب و کاربری بازی از جمله موضوعات آموزشی این دوره بود.

‌‌‌ ‌‌

‌‌‌‌‌ ‌

لازم به ذکر است که با هماهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران، بخش قابل توجهی از هزینه فرهنگیان گرامی برای ثبت‌نام در این دوره از طرف گروه جهادی شهدای بسیج تقبل شد.

در ادامه دوره مقدماتی، شرکت‌کنندگان با درنظر گرفتن شرایط تدریس خود، در دوره‌‌های پیشرفته و تخصصی با دو عنوان «مربیگری تربیت رسانه‌ای دبستان» و «مربیگری سواد خبری» حضور پیدا خواهند کرد و این دوره‌ها در مرداد و شهریور ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ادارات آموزش و پرورش مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و سایر مجموعه‌های فرهنگی برای برگزاری این دوره در مجموعه‌ی خود می‌توانند با روابط عمومی باران تماس بگیرند.

📞 ارتباط با روابط عمومی موسسه باران:

☎️ تلفن: ۰۹۱۹۰۱۰۶۰۷۱
💻 ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی: @bmtc_admin

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=22162