رشدانه برای فعالان فرهنگی مساجد
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱ اسفند ۱۴۰۲
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=23499

برگزاری دوره رشدانه مقدماتی برای خواهران بسیجی معلم و مربی

دوره آموزشی رشدانه (مقدماتی) با تدریس استاد سعید مدرسی و استاد حسین غفاری در «۱۴ جلسه» به دعوت جامعه بسیج زنان سپاه محمد رسول الله (صل‌الله) تهران بزرگ برگزار گردید. این دوره که در زمستان امسال و با حضور جمعی از خواهران مربی و معلم از مناطق مختلف شهر تهران برگزار شد، به موضوع تربیت رسانه‌ای فرزند و والدگری دیجیتال و موضوعات مرتبط با آن پرداخته شد.

در این دوره حدود ۲۰۰ نفر به شکل حضوری و ۴۰۰ نفر به شکل مجازی همراهی کرده و در چهار مرحله آزمون داده‌اند. در نهایت بیش از ۲۵۰ نفر موفق شدند تا نمرات ممتاز و عالی را در این دوره کسب کنند.

مسیر تربیت رسانه‌ای، مهارت‌های والدگری در عصر دیجیتال، اصول قانون‌گذاری رسانه‌ای در خانواده، ساحت‌های قانون‌گذاری در خانواده، نحوه تأثیر رسانه‌ها بر ادراک ما، داستان‌شناسی، راه‌حل مقابله با تأثیر ناخودآگاه رسانه‌ها، چهار ریسمان زندگی ابری، مراقبت‌های فناورانه، وب‌شناسی، رسانه‌های اجتماعی و حکمرانی پلتفرم، موسیقی‌شناسی، بازی شناسی و مهارت انتخاب و کاربری بازی از جمله موضوعات آموزشی این دوره بود.

در ادامه دوره مقدماتی، شرکت‌کنندگانی که نمرات ممتاز در آزمون‌های این دوره کسب کرده‌اند، برای گذراندن دوره‌های تخصصی تربیت رسانه‌ای دعوت خواهند شد.

‌‌‌ ‌‌

‌‌‌

 

 

‌‌‌‌‌ ‌📞 ارتباط با روابط عمومی موسسه باران:

☎️ تلفن: ۰۹۱۹۰۱۰۶۰۷۱
💻 ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی: @bmtc_admin

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=23499