حضور «دکتر بانکی‌پور» در جشن دوسالگی باران
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۶ تیر ۱۴۰۱
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=15910

جشن دوسالگی مرکز تربیت رسانه‌ای باران با حضور «دکتر امیرحسین بانکی‌پور» نماینده مجلس و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع مربیان باران برگزار شد.

ایام عید غدیر برای اهالی مرکز تربیت رسانه‌ای باران شادی دوچندانی دارد. بارانی‌ها ثمره‌ی تلاش‌های یک ساله‌شان را در این روز جشن می‌گیرند و برای بهتر شدن در آینده، هم‌اندیشی می‌کنند.

جشن دوسالگی باران امسال با حضور دکتر «امیرحسین بانکی‌پور» نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو  حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنار مربیان و‌ مدیران این مؤسسه برگزار شد.

دکتر بانکی‌پور پس از آشنایی با اهداف مرکز تربیت رسانه‌ای باران، فعالیت‌های انجام شده در این دو سال و نقشه راه آینده این مرکز تربیت رسانه ای تاکید کرد: «ویژگی مهم و مثبت مرکز باران تمرکز تخصصی بر روی یک مسأله است که باید آن را حفظ کرد.»

وی با بیان اینکه یکی از آسیب های جدی مؤسسه‌های فرهنگی به دلیل نیازهای موجود در جامعه فعالیت در چند عرصه است، اظهار داشت: «اغلب مجموعه های فرهنگی فرصت عمیق شدن و ارائه حرف نو و متفاوت ندارند؛ لذا تمرکز بر موضوع و‌ کار تخصصی در موسسه باران ارزشمند است.»

توسعه کیفی محتوا با محوریت تربیت با توجه به نیاز زنجیره مخاطبان، حفظ نیروی انسانی هم فکر و هم عقیده، نظام‌مند بودن از نظر قواعد و قوانین کار، توجه به مسائل مالی و قاعده‌مند بودن این موضوع، از دیگر موضوعات مورد تاکید دکتر بانکی‌پور در این نشست بود.

همچنین این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: «نگاه حل مسأله‌ای یکی از گمشده‌های کار فرهنگی در کشور است که با توجه به مدل فعالیت باران انتظار می‌رود به این مساله توجه ویژه شود و مدیریت فرایند در دستور کار باشد.»

گفتنی است؛ از آنجایی که مرکز تربیت رسانه ای باران با نام حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام فعالیت خود را آغاز کرده است، در پایان این جشن شال خدمتی «همه خادم الرضاییم» به مؤسسه اهدا شد.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=15910