رونمایی از اولین بسته محصولات چندرسانه‌ای «بارانما»
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۷ بهمن ۱۴۰۰
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=12814

رونمایی بیش از ۱۰۰ محصول صوتی و تصویری تولید شده در مرکز تربیت رسانه‌ای باران تحت عنوان بسته چندرسانه‌ای «بارانما»

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر، مراسم تقدیر از یکسال فعالیت خاله‌های بارانی در برگزاری دوره‌های دُردانه و رونمایی از بیش از ۱۰۰ محصول صوتی و تصویری تولید شده در مرکز تربیت رسانه‌ای باران تحت عنوان بسته چندرسانه‌ای «بارانما» در محل این مرکز برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر سعید مدرسی، مدیر مرکز تربیت رسانه‌ای باران ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س)، همزمانی یکسالگی رونمایی و برگزاری دوره تربیت رسانه‌ای کودک مرکز باران تحت عنوان «دُردانه» با ولادت حضرت زهرا(س) را به فال نیک گرفته و از زحمات بانوان همکار در طراحی و اجرای این دوره قدردانی کردند.

پس از این جناب آقای دکتر میرسبحان سادات، مدیر خانه مشاوره باران، در صحبتی کوتاه ضمن برشمردن ویژگی‌های متمایز و ویژه فعالیت در باران، ابراز امیدواری کردند که به برکت تلاش صادقانه همکاران بارانی، این مرکز آینده موفق و درخشانی را پیش‌رو دارد.
در بخش دوم جلسه نیز بسته محصولات چندرسانه‌ای «بارانما» توسط جناب آقای غفاری رونمایی و بخش‌هایی از آن برای حضار به نمایش گذاشته شد.

در پایان این جلسه به رسم تقدیر، هدایای ناقابلی به خواهران مربی باران تقدیم شد.

بسته محصولات چندرسانه‌ای «بارانما» شامل بیش از ۱۰۰ عنوان محصول رسانه‌ای در قالب‌های موشن‌گرافی، آیتم تلویزیونی، گفتگوی رادیویی، درس‌گفتار صوتی و درس‌گفتار تصویری در موضوعات مرتبط با تربیت رسانه‌ای است که از همکاری محتوایی مرکز تربیت رسانه‌ای باران با مجموعه‌های گوناگونی چون مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، رادیو معارف، رادیو قرآن، برنامه تلویزیونی میخچه شبکه دوم سیما و دبیرستان دوره اول نیک‌پرور (علوی) شکل گرفته است.

این بسته چندرسانه‌ای به صورت رایگان از طریق صفحات رسمی مرکز تربیت رسانه‌ای باران در سرویس اشتراک ویدیو آپارات و سرویس اشتراک پادکست شنوتو قابل دسترس و استفاده عموم والدین، معلمان و دغدغه‌مندان در حوزه سواد و تربیت رسانه‌ای است.
فهرست ریزمباحث و محتویات محصولات چند رسانه‌ای بارانما به شرح زیر است:

– رسانه و جسم 
– رسانه و مغز 
– رسانه و تربیت

– مهارت‌های شهروندی دیجیتال 

– مبانی تربیت رسانه‌ای 
– هوش دیجیتال 

– تربیت رسانه‌ای در جهان 
– مُصلحات آموزش مجازی 

– مدیریت رسانه در خانواده 

– رسانه و نوجوان 

– ساحت‌های شش‌گانه تربیت 
– سبک‌های والدگری 

– مهارت‌های تربیت رسانه‌ای والدین (الماس‌های تربیت رسانه‌ای) 

 

+ ورود به صفحه محصولات تصویری بارانما در آپارات
+ ورود به صفحه محصولات صوتی بارانما در شنوتو

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=12814