استقبال والدین ۳۶۹ کودک و نوجوان ایرانی از «رشدانه۱۴۰۰» مهرماه
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱ آبان ۱۳۹۹
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=967

عصر چهارشنبه ۳۰ مهرماه، اولین دوره آموزش عمومی تربیت رسانه‌ای ویژه خانواده‌ها، با حضور ۱۸۰ نفر از والدین هوشمند و باانگیزه به کار خود پایان داد.

در مهرماه امسال، اولین دوره آموزش عمومی تربیت رسانه‌ای ویژه خانواده‌ها در مرکز تربیت رسانه‌ای باران برگزار شد. این دوره با عنوان «رشدانه۱۴۰۰» [مهر۹۹] با تدریس آقایان دکتر سعید مدرسی و مهندس حسین غفاری، به آموزش مهارت‌های والدگری دیجیتال و مدیریت خانواده در عصر رسانه اختصاص داشت.
پدرها و مادرهای حاضر در «رشدانه۱۴۰۰» آموختند که چطور استفاده از رسانه‌های نمایشی، بازی‌های دیجیتال، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی را در خانواده مدیریت کنند و رابطه‌ی متقابل و مؤثری با فرزندانشان داشته باشند.

با مروری بر آمار و ارقام این دوره، حضور پرشور مادران هوشمند و مهربان بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌آید. مادرانی که اکثر آن‌ها فرزندانی در سنین دبستان و پیش از دبستان دارند و سطح تحصیلات آن‌ها کارشناسی و بالاتر است.
استقبال خانواده‌هایی از ۱۴ شهر در ۱۱ استان ایران از «رشدانه۱۴۰۰» [مهر۹۹] نشانگر عمومیت داشتن مطالبه‌ی آموزه‌های تربیت رسانه‌ای در سراسر کشور است.

گفتنی است که مرکز تربیت رسانه‌ای باران، در پاییز ۹۹، هر ماه به طور منظم دوره «رشدانه۱۴۰۰» را در ۸ جلسه مجازی برای علاقمندان برگزار خواهد کرد. علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند به پایگاه BMTC.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=967