ارائه راهبرد باران در «دومین چهارسوق هنر و رسانه»
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۹ اسفند ۱۴۰۱
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=18760

استاد سعید مدرسی، مدیر مؤسسه تربیت رسانه‌ای باران، در دومین رویداد هنر و رسانه چهارسوق به تشریح نظریه تربیت رسانه‌ای باران پرداخت.

به دعوت دومین رویداد هنر و رسانه چهارسوق، استاد سعید مدرسی، مدیر مؤسسه تربیت رسانه‌ای باران، در این رویداد تربیتی هنری به سخنرانی پرداخت.

دومین دوره چهارسوق هنر و رسانه، ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ با شعار «ایجاد محلی برای گردهمایی و شبکه‌سازی فعالان تعلیم و تربیت حوزه هنر و رسانه» به صورت حضوری در محل بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد. هدف از برگزاری چهارسوق هنر و رسانه ایجاد تحول بومی در نظام های آموزشی با کمک فعالان و افراد مؤثر است. این رویداد تلاش دارد با فراهم کردن بسترهای متنوع، هم‌افزایی مؤثری بین فعالان تحول‌خواه حوزه تعلیم و تربیت هنر و رسانه ایجاد کرده و فضایی برای تسهیل تولید نظریه‌ها و الگو‌های بومی و به روز آموزشی پدید آورد.

استاد مدرسی در این رویداد به بیان تجربه‌ی مرکز تربیت رسانه‌ای باران در طراحی و تولید محتوای آموزشی بومی سواد رسانه و تربیت رسانه‌ای با سه گروه مخاطب دانش‌آموزان، والدین و مربیان پرداختند و چهار گام مسیر تربیت رسانه‌ای باران را ارائه کردند.

در حاشیه این رویداد، نمایشگاه کوچکی از تولیدات و محصولات مرکز تربیت رسانه‌ای باران برای آشنایی حاضران با این فعالیت‌ها برپا شده بود.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=18760