نوجوانه این‌بار با طرحی نو
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۳۱ شهریور ۱۴۰۲
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=22802

برگزاری دوره نوجوانه با طراحی جدید در تابستان ۱۴۰۲

دوره نوجوانه (رمزگشایی از دوره نوجوانی) با تدریس استاد میرسبحان سادات که پیش از این، ۱۲ بار به‌صورت آنلاین و برای بیش از ۱۰۰۰ خانواده برگزار شده بود، پس از یک دوره بازطراحی چند ماهه و ویرایش محتوایی، بازتولید و برای اولین بار در تابستان ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۱۷۰ خانواده برگزار شد. باعث افتخار است که در نظرسنجی پایان دوره، تا ۹۵ درصد آمار، با رضایت‌مندی کامل مخاطبان ارجمند از این دوره همراه شد.

نوجوانه جدید شامل ۳۳ جلسه‌ حدودا ۲۰ دقیقه‌ای ضبط‌شده با کیفیت بالا و تدوین حرفه‌ای، و ۴ جلسه‌ی آنلاین پرسش و پاسخ با حضور استاد سادات است. هدف از این بازطراحی، حضور کاربردی‌تر و موثرتر مخاطبان در این دوره و بهبود روند تربیتی نوجوان در خانواده است.

‌‌ ‌

 

شیوه‌ی برگزاری دوره جدید به این شکل است که مطابق با تقویم دوره، جلسات به‌مرور و در روزهای مشخص در طی ۲ ماه در دسترس قرار می‌گیرند و مخاطبان دوره می‌بایست ابتدا فیلم جلسه را مشاهده کرده و سپس فعالیت مربوط به آن جلسه را انجام داده و در انتها منابع تکمیلی را مطالعه نمایند. ۴ جلسه‌ی برخط نیز در طی دوره برای گفت‌وگو و پرسش‌وپاسخ مستقیم با استاد سادات درنظر گرفته شده است. همچنین ۲ نفر از کارشناسان تربیتی تحت عنوان تسهیلگران این دوره برای پیگیری امور محتوایی، فعالیت‌ها، کاربرگ‌ها و پرسش‌ها همراه شرکت‌کنندگان عزیز هستند.

ضمنا این دوره در بستر سامانه‌ ایرانی محیط به‌همراه کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان بله برگزار می‌شود.

‌ ‌

‌‌


مدیران محترم مدارس و نهادهای فرهنگی می‌توانند برای اطلاع از شرایط ثبت‌نام گروهی خانواده‌ها در این دوره‌، با شماره ۰۹۱۹۰۱۰۶۰۷۱ یا نام کاربری @bmtc_ir در رسانه‌های اجتماعی با روابط عمومی مؤسسه تربیت رسانه‌ای باران در تماس باشند.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=22802