«مدرسانه» به مدارس رسید
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۸ تیر ۱۴۰۰
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=7517

نهایی شدن بسته‌های یادگیری و برگزاری پیوسته جلسات تربیت مربی «مدرسانه» در مرکز تربیت رسانه‌ای باران

جلسات بحث و تبادل نظر درباره‌ی محتوای دوره‌های کوتاه‌مدت مدرسانه با هدف تربیت مربی و نهایی‌سازی بسته‌های یادگیری چند رسانه‌ای، با حضور اساتید و مربیان مرکز تربیت رسانه‌ای باران به‌طور منظم و مداوم در حال برگزاری است.
در این جلسات هفتگی، مربیان مرکز تربیت رسانه‌ای باران، ضمن مرور سرفصل‌های آموزشی و آشنایی با اجزای بسته یادگیری دوره‌های مدرسانه، شیوه‌های آموزش اثربخش و جذاب مباحث این دوره‌ها را تمرین می‌کنند.

گفتنی است که دوره‌‌های کوتاه‌مدت و متنوع مدرسانه که با هدف آگاهی و آموزش سواد اطلاعاتی و رسانه‌ای به کودکان و نوجوانان طراحی شده است، از تابستان ۱۴۰۰ در کنار سایر دوره‌های تابستانی در چند مدرسه و مجموعه‌ی تربیتی برگزار می‌شود.


مدرسانه که دارای ۷ دوره‌ی جداگانه‌ی فکرانه، هوش دیجیتال، سواد روایت و سینما، سواد بازی، سواد موسیقی، سواد سرگرمی و سواد فناوری است، به در‌خواست مدارس و مجموعه‌های فرهنگی و تربیتی، به‌طور اختصاصی برگزار می‌شود و مدیران و مسئولان دغدغه‌مند می‌توانند با درنظر گرفتن سرفصل‌های هرکدام از این هفت دوره‌ی جذاب و مؤثر، گامی ارزشمند در جهت ارتقای سطح سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان مجموعه‌ی خود بردارند.

 

+ می‌خواهم درباره دوره‌های مدرسانه بیشتر بدانم…

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=7517