ضبط لقمه‌های آموزشی برای نوروز ۱۴۰۱
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۵ اسفند ۱۴۰۰
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=13400

ضبط ده قطعه آموزشی استاد «میرسبحان سادات» با موضوع «تربیت رسانه‌ای نوجوان» ویژه ایام نوروز با همکاری مرکز تربیت رسانه‌ای باران و خبرگزاری ایکنا

ضبط ده قطعه درس‌گفتار کوتاه ویدیویی با موضوع «نوجوان و تربیت رسانه‌ای» با حضور استاد میرسبحان سادات، مدیر خانه مشاوره باران، در خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم (ایکنا) انجام شد. این قطعات کوتاه که در قالب لقمه‌های آموزشی کوچک پنج دقیقه‌ای آماده شده، ان‌شاءالله در ایام نوروز ۱۴۰۱، هر روز در پایگاه اینترنتی و رسانه‌های اجتماعی ایکنا و مرکز تربیت رسانه‌ای باران به طور رایگان منتشر خواهد شد.

استاد سادات در این مجموعه درس‌گفتارها به موضوعات کلیدی تربیت نوجوان در عصر رسانه‌ها از جمله شناخت تغییرات شناختی و هیجانی دوره نوجوانی، شیوه مواجهه با انتقادهای نوجوان، نیاز نوجوان به معنویت و استقلال، مواجهه نوجوان با فضای مجازی و بازی‌های دیجیتال و موضوعات دیگر پرداخته‌اند.

گفتنی است در نیمه اسفند ۱۴۰۰، مرکز تربیت رسانه‌ای باران و خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم (ایکنا) تفاهم‌نامه‌ای یک‌ساله امضا کردند. این تفاهم‌نامه با هدف تثبیت گفتمان تربیت رسانه‌ای به عنوان راهبرد اصلی مواجهه فعالانه تربیتی با دنیای رسانه‌ها در ایران و ترویج این گفتمان در جهان اسلام شامل مشاوره محتوایی و معرفی موضوعات و اساتید تربیت رسانه‌ای برای تولید درس‌گفتارهای ویدیویی، گفتگوها و میزگردهای رسانه‌‌ای و همچنین تأمین محتوای آموزشی مناسب برای ترجمه به زبان‌های دیگر است.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=13400