«خانه مشاوره باران» یک‌ساله شد
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۳ دی ۱۴۰۰
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=11862

برگزاری بیش از ۲۵۰ جلسه‌ی مشاوره از بهمن ۹۹ تا دی ۱۴۰۰ در «خانه مشاوره باران»

چند ماه پس از آغاز به کار مرکز تربیت رسانه‌ای باران در سال گذشته، به درخواست فراگیران دوره‌های آموزشی و خانواده‌های شرکت‌کننده در دوره‌های تربیت رسانه‌ای و با هدف پاسخ‌گویی به چالش‌ها و مسائل تربیتی خانواده‌ها، «خانه مشاوره باران» در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد.

از آغاز این حرکت، استاد دوره‌‌های «نوجوانه ۱۴۰۰» جناب آقای دکتر میرسبحان سادات مسئولیت اداره این خانه مشاوره را به عهده گرفتند و با برگزاری جلسات حضوری در دفتر مرکز تربیت رسانه‌ای باران و جلسات مجازی در سامانه اسکای‌روم، پاسخگوی مراجعات خانواده‌ها بودند.

این جلسات اغلب با موضوع تحولات سنین نوجوانی و چالش‌های ارتباطی نوجوان و خانواده، با حضور مادران و پدران و نوجوانان در یک یا چند جلسه متوالی برگزار شده و الحمدلله تأثیرات خوبی در حل مسائل خانواده‌ها داشته است.

در یک برآورد کلی در طول یک سال گذشته حدود ۲۵۰ جلسه مشاوره برای بیش از ۶۰ خانواده‌ی بارانی در خانه مشاوره باران برگزار گردیده است و ان‌شاءالله در سال آینده، فعالیت آن با حضور مشاوران متعدد و در موضوعات متنوع ادامه خواهد یافت.

 

+ برای هماهنگی و درخواست وقت مشاوره از خانه مشاوره باران با روابط عمومی مرکز تربیت رسانه‌ای باران با شماره ۰۹۱۹۰۱۰۶۰۷۱ تماس بگیرید.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=11862