«تربیت مربی نوجوان» برای مناطق محروم
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۲۳ مهر ۱۴۰۰
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=9785

دوره تخصصی «مُربیّانه ۱» با هدف تربیت مربی نوجوان در موضوعات خودآگاهی، ارتباط مؤثر و مدیریت هیجانات، با حضور ۱۳۰ مربی و مشاور از جنوب کرمان، سیستان، فارس و … برگزار می‌شود.

مرکز تربیت رسانه‌ای باران با همکاری گروه جهادی وارثین، دوره آموزشی «مُربّیانه ۱» را ویژه مربیان، معلمان و روانشناسان طراحی کرده است.

این دوره تخصصی ۹ ساعته، معلمان، مربیان و مشاوران و روانشناسان با روش‌های هدایت نوجوان به سمت خودآگاهی آشنا می‌شوند و آموزش انواع شیوه‌های کلامی و غیرکلامی برای سوق دادن نوجوان به سمت ارتباط مؤثر با دیگران را تمرین می‌کنند. همچنین روش‌های آموزش مدیریت هیجانات به نوجوان بررسی می‌شود تا تمام نوجوانان ایران زندگی آرام‌تر، صمیمی‌تر و شادتری تجربه کنند.

طراح و مدرس این دوره استاد «میرسبحان سادات»، روان‌شناس و پژوهشگر حوزه نوجوان و خانواده و مدیر خانه مشاوره مرکز تربیت رسانه‌ای باران هستند که به ارائه محتوا و انجام تمرین با فراگیران می‌پردازند.

با همراهی گروه جهادی وارثین حدود ۷۰ نفر از مربیان و فعالان تربیتی استان‌های کرمان، سیستان، فارس، اصفهان و تهران با پرداخت حداقل هزینه در این دوره حضور یافته‌اند و ان‌شاءالله بخش عمد‌ه‌ای از درآمد دوره «مُربّیانه ۱ [پاییز۱۴۰۰]» نیز به نیابت از شرکت‌کنندگان، صرف خدمات و فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم خواهد شد.

در این دوره تخصصی که از ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ به شکل مجازی آغاز شده و تا ۲۹ آبان ادامه خواهد داشت، بیش از ۱۳۰ نفر از علاقمندان یه تربیت نوجوان شرکت کرده و از مباحث استاد سادات به شکل کارگاهی بهره‌مند می‌شوند.

 

+ درباره جزئیات بیشتر این دوره مطالعه کنید:  مُربّیانه ۱ [پاییز۱۴۰۰]

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=9785