«تربیت رسانه‌ای» در سه‌شنبه‌های «آفتاب شرقی»
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۰ آبان ۱۴۰۱
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=18777

«آفتاب شرقی»، برنامه ظهرگاهی شبکه اول سیما، از این هفته تا پایان سال ۱۴۰۱ روزهای سه‌شنبه میزبان مباحث تربیت رسانه‌ای استاد سعید مدرسی است.

«آفتاب شرقی»، برنامه ظهرگاهی شبکه اول سیما، از این هفته تا پایان سال ۱۴۰۱ روزهای سه‌شنبه میزبان استاد سعید مدرسی، مدیر مرکز تربیت رسانه‌ای باران است. این برنامه که از قدیمی‌ترین و پربیننده‌ترین برنامه‌های معارفی سیما است، هر روز با حضور یک کارشناس مذهبی یا تربیتی به تبیین مباحث معرفتی و اجتماعی برای عموم مخاطبان می‌پردازد.

آفتاب شرقی با حضور استاد سعید مدرسی در روزهای سه‌شنبه به موضوعات تربیتی مرتبط با رسانه‌ها خواهد پرداخت. تبیین مبانی تربیت رسانه‌ای در خانواده و تشریح روش‌های تعامل با کودکان و نوجوانان برای مدیریت استفاده از رسانه‌ها از جمله سرفصل‌های این مباحث خواهد بود. همچنین آموزش شیو‌ه‌های هنجارسازی و قانون‌گذاری برای انتخاب آگاهانه و کاربری مسئولانه رسانه‌ها در خانواده در این جلسات مطرح خواهد شد.

این فصل از برنامه آفتاب شرقی، به تهیه‌کنندگی دکتر جواد بیک‌محمدی و با اجرای دکتر مجید یراق‌بافان کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیماست که از شنبه تا پنجشنبه هر روز یک ساعت پیش از اذان ظهر به شکل زنده پخش می‌شود.

گفتنی است گزیده‌ی مباحث استاد مدرسی در این برنامه‌ها به شکل منظم در کانال‌های مؤسسه باران در پیام‌رسان بله و پیام‌رسان ایتا منتشر خواهد شد. همچنین بایگانی کامل این برنامه در تلوبیون قابل مشاهده است.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=18777