بسته یادگیری «سواد پلاس» آماده تحویل به معلمان شد
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۱۵ شهریور ۱۴۰۰
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=9068

«سواد پلاس» مجموعه‌ای غنی و کامل از مواد و محتواهای آموزشی برای تدریس «سواد اطلاعاتی» و «سواد رسانه‌ای» و کمک به معلمان و مربیان گرامی است.

در آستانه‌ی سال تحصیلی جدید، بسته یادگیری «سواد پلاس» که مجموعه‌ای غنی و کامل از مواد آموزشی لازم برای تدریس «سواد اطلاعاتی» و «سواد رسانه‌ای» است برای کمک به معلمان و مربیان گرامی منتشر شد.

این بسته ارزشمند شامل ۲۶ درسنامه کامل، حدود ۲۰۰۰ صفحه پرده‌نگار، ۲۰۰۰ دقیقه ویدیو راهنمای معلم، بیش از ۳۰ کاربرگ دانش‌آموزی، دو جلد کتاب ارزشمند و تعداد زیادی ویدیوی مکمل و … است که برای معلمان درس «تفکر و سواد رسانه‌ای» پایه دهم و یازدهم، مربیان پرورشی و معلمان مشاور در مدارس و  مربیان و پژوهشگران سواد اطلاعاتی و سواد رسانه‌ای قابل استفاده است.

دفترچه ۱۰۰ صفحه‌ای شامل «خلاصه راهبردی تدریس» تمامی دروس سواد پلاس، فلش مموری ۱۶ گیگابایتی حاوی «فایل پرده‌نگار» (pdf) ۲۶ درس و فیلم تدریس اساتید در دوره سواد پلاس، دو جلد کتاب «پدر، مادر، معلم؛ من نوجوانم» و «رسانه یا والدین دیگر» و همچنین دعوتنامه حضور در ۸ نشست و همایش ماهانه معلمان سواد پلاس در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از جمله اقلام این بسته یادگیری تخصصی است.

همکاران گرامی فرهنگی و معلمان و مربیان سواد رسانه‌ای می‌توانند تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ در هنگام سفارش از ۲۰ درصد تخفیف ویژه آغاز سال تحصیلی استفاده نمایند. همچنین فراگیران دوره‌های گذشته سواد پلاس می‌توانند این بسته را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه نمایند.

ارسال بسته یادگیری سواد پلاس به سراسر ایران رایگان است!

 

+درباره بسته یادگیری سواد پلاس بیشتر بخوانید.

++درباره محتوای دوره آموزشی سواد پلاس بیشتر بخوانید.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=9068