آغاز ثبت‌نام رشدانه ۱۴۰۰ [آبان ۹۹]
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۲۴ مهر ۱۳۹۹
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=505

ثبت‌نام دومین دوره آموزش عمومی تربیت رسانه‌ای ویژه خانواده‌ها در مرکز تربیت رسانه‌ای باران آغاز شد.

ثبت‌نام دومین دوره آموزش عمومی تربیت رسانه‌ای ویژه خانواده‌ها در مرکز تربیت رسانه‌ای باران آغاز شد. این دوره با عنوان «رشدانه ۱۴۰۰» از هفته اول آبان‌ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و در هشت جلسه مجازی ۹۰ دقیقه‌ای، اصلی‌ترین مهارت‌های مدیریت خانواده در عصر دیجیتال را پوشش می‌دهد.

در این دوره آموزشی که با تدریس اساتید تربیت رسانه‌ای «دکتر سعید مدرسی» و «مهندس حسین غفاری» برگزار خواهد شد، به مهم‌ترین سؤالات تربیتی خانواده‌ها پاسخ داده می‌شود.
چگونه در آموزش مجازی فرزندانمان را هدایت کنیم؟ چگونه از هویت فرزندانمان در فضای مجازی محافظت کنیم؟ چه کنیم تا کودکانمان از بازی‌های دیجیتال استفاده مفید داشته باشند؟ چگونه درباره محتوای رسانه‌ها با فرزند نوجوان‌مان گفتگو کنیم؟ چگونه مراقب حریم خصوصی دخترانمان در فضای مجازی باشیم؟ و … از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که در این دوره آموزشی به آن پرداخته خواهد شد.

پدرها و مادرهای علاقمند به شرکت در این دوره، حداکثر تا تاریخ ۴ آبان ۹۹، می‌توانند با مراجعه به پایگاه تربیت رسانه‌ای باران ثبت‌نام خود را انجام دهند.

گفتنی است هم‌اکنون اولین دوره «رشدانه ۱۴۰۰» در مهرماه ۹۹ با استقبال بیش از ۱۵۰ نفر از خانواده‌ها از سراسر ایران در حال برگزاری است.

ثبت‌نام در رشدانه ۱۴۰۰ [آبان ۹۹]

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=505