وضعیت دوره پایان یافته

چگونه با تحولات دوره نوجوانی مواجه شویم و از رفتارهای نوجوان‌مان رمزگشایی کنیم؟ شیوه مواجهه با پرخاشگری نوجوان چگونه است و چگونه رابطه تخریب شده با نوجوان را بازسازی کنیم؟

تاریخ انتشار
۲۰ دی ۱۴۰۱
دسته‌بندی

چطور استفاده از رسانه‌های نمایشی، بازی‌های دیجیتال، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی را در خانواده مدیریت کنیم؟

تاریخ انتشار
۱۷ دی ۱۴۰۱
دسته‌بندی

چطور استفاده از رسانه‌های نمایشی، بازی‌های دیجیتال، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی را در خانواده مدیریت کنیم؟

تاریخ انتشار
۱۴ آذر ۱۴۰۱
دسته‌بندی

چطور استفاده از رسانه‌های نمایشی، بازی‌های دیجیتال، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی را در خانواده مدیریت کنیم؟

تاریخ انتشار
۲۰ آبان ۱۴۰۱
دسته‌بندی

چگونه با تحولات دوره نوجوانی مواجه شویم و از رفتارهای نوجوان‌مان رمزگشایی کنیم؟ شیوه مواجهه با پرخاشگری نوجوان چگونه است و چگونه رابطه تخریب شده با نوجوان را بازسازی کنیم؟

تاریخ انتشار
۳۰ مهر ۱۴۰۱
دسته‌بندی

چطور استفاده از رسانه‌های نمایشی، بازی‌های دیجیتال، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی را در خانواده مدیریت کنیم؟

تاریخ انتشار
۱۱ مهر ۱۴۰۱
دسته‌بندی

شناخت ساختار داستان‌ و‌سینما و آشنایی با اثرات ذهنی رمان‌ها و برنامه‌های نمایشی و رسیدن مخاطب به سطح انتخاب آگاهانه و تماشاگری فعال

تاریخ انتشار
۱۵ تیر ۱۴۰۱
دسته‌بندی

شناخت نسبت به مفاهیم بنیادین فضای مجازی و آشنایی با اثرات جسمی، ذهنی، روانی، هویتی و اخلاقی اینترنت

تاریخ انتشار
۱۵ تیر ۱۴۰۱
دسته‌بندی

دوره تخصصی تربیت مربی «سواد موسیقی» با هدف ایجاد شناخت نسبت به زبان موسیقی و جهان موسیقی در دانش‌آموزان و آشنایی با اثرات جسمی، ذهنی و روانی موسیقی و کمک به او در تشخیص احکام شرعی و اخلاقی آثار موسیقایی

تاریخ انتشار
۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دسته‌بندی

دوره تخصصی تربیت مربی «سواد بازی» با هدف شناخت دنیای بازی‌های دیجیتال و آشنایی با اثرات جسمی، ذهنی، روانی و اخلاقی بازی‌ها و کمک به انتخابگری و برنامه ریزی برای بازی

تاریخ انتشار
۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دسته‌بندی

داستان‌شناسی، سینماشناسی و مهارت‌های انتخاب و تحلیل آثار پویانمایی و سینمایی

تاریخ انتشار
۱۰ خرداد ۱۴۰۱
دسته‌بندی

بازی‌شناسی و آشنایی با جهان و صنعت بازی به همراه بررسی تأثیرات بازی و مهارت‌‌های انتخاب و فهم بازی‌های دیجیتال و غیردیجیتال

تاریخ انتشار
۱۰ خرداد ۱۴۰۱
دسته‌بندی