دسته‌بندی مخاطبان مربیان تربیتی

چطور استفاده از رسانه‌های نمایشی، بازی‌های دیجیتال، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی را در خانواده مدیریت کنیم؟

پایان یافته

چطور استفاده از رسانه‌های نمایشی، بازی‌های دیجیتال، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی را در خانواده مدیریت کنیم؟

پایان یافته

چگونه با تحولات دوره نوجوانی مواجه شویم و از رفتارهای نوجوان‌مان رمزگشایی کنیم؟ شیوه مواجهه با پرخاشگری نوجوان چگونه است و چگونه رابطه تخریب شده با نوجوان را بازسازی کنیم؟

پایان یافته

چطور استفاده از رسانه‌های نمایشی، بازی‌های دیجیتال، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی را در خانواده مدیریت کنیم؟

پایان یافته

شناخت ساختار داستان‌ و‌سینما و آشنایی با اثرات ذهنی رمان‌ها و برنامه‌های نمایشی و رسیدن مخاطب به سطح انتخاب آگاهانه و تماشاگری فعال

پایان یافته

شناخت نسبت به مفاهیم بنیادین فضای مجازی و آشنایی با اثرات جسمی، ذهنی، روانی، هویتی و اخلاقی اینترنت

پایان یافته

دوره تخصصی تربیت مربی «سواد موسیقی» با هدف ایجاد شناخت نسبت به زبان موسیقی و جهان موسیقی در دانش‌آموزان و آشنایی با اثرات جسمی، ذهنی و روانی موسیقی و کمک به او در تشخیص احکام شرعی و اخلاقی آثار موسیقایی

پایان یافته

دوره تخصصی تربیت مربی «سواد بازی» با هدف شناخت دنیای بازی‌های دیجیتال و آشنایی با اثرات جسمی، ذهنی، روانی و اخلاقی بازی‌ها و کمک به انتخابگری و برنامه ریزی برای بازی

پایان یافته

آموزش فشرده و عملیاتی مقدمات «مربیگری» و مبانی «تربیت رسانه‌ای» برای معلمان، مربیان و کارشناسان تربیت و رسانه

پایان یافته

چطور بدون عصبانیت با نوجوان گفتگو کنیم؟ شیوه مواجهه با پرخاشگری نوجوان چگونه است و چگونه رابطه تخریب شده با نوجوان را بازسازی کنیم؟

پایان یافته

چگونه با تحولات دوره نوجوانی مواجه شویم و از رفتارهای نوجوان‌مان رمزگشایی کنیم؟ چطور تعارض های خود را با فرزند نوجوان‌مان مدیریت کنیم؟

پایان یافته

چطور استفاده از رسانه‌های نمایشی، بازی‌های دیجیتال، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی را در خانواده مدیریت کنیم؟

پایان یافته