پایان یافته
سواد پلاس ۲ [دی‌۹۹]
سواد پلاس ۲ [دی‌۹۹]

چگونه «سواد رسانه‌ای» را بهتر تدریس کنیم؟

ویژه علاقمندان، پژوهشگران، معلمان و مربیان سواد رسانه‌ای

تدریس «سواد رسانه‌ای» برای جوانان و نوجوانان و به طور خاص تدریس کتاب «تفکر و سواد رسانه‌ای» در سال‌های گذشته به عنوان یکی از چالش‌های مدارس و آموزگاران این حوزه مطرح بوده است. مرکز تربیت رسانه‌ای باران با هدف کمک به پژوهشگران، معلمان و مربیان سواد رسانه‌ای در سراسر ایران اقدام به جمع‌آوری و مدون کردن بسته‌های یادگیری-یاددهی خلاقانه این سرفصل مهم آموزشی نموده است.
این مجموعه که با نام «سواد پلاس» معرفی می‌شود، شامل متون راهنما، محتوای چندرسانه‌ای تدریس و کاربرگ‌های ویژه معلمان است که در ادامه دوره آموزشی «سواد پلاس۱» اینک در دوره آموزشی «سواد پلاس۲» با فراگیران محترم به اشتراک گذاشته خواهد شد.
در این دوره آموزشی و بسته‌های یادگیری آن، طراحان مرکز تربیت رسانه‌‌ای باران، با تمرکز روی نیازهای واقعی دانش آموزان به ارائه‌ی محتوا در قالب خلاقانه و به روز اقدام کرده‌اند.


سرفصل‌های دوره

محتوای آموزشی این دوره در چهار سرفصل کلی: «سواد فناوری»، «سواد فاوا»، «سواد اطلاعاتی» و «سواد رسانه‌ای» تنظیم شده است.


مزیت‌های خاص دوره سواد پلاس۲

محیط تعاملی آموزشی مجازی
امکان طرح پرسش در حین جلسات
پاسخگویی اساتید به سؤالات فراگیران
ارائه منابع محتوایی برای مطالعه بیشتر
ارائه فایل‌های تکمیلی ویدیویی برای استفاده بیشتر
امکان مشاهده‌ی فیلم جلسات برگزارشده بعد از هر جلسه (حضور آفلاین)


اساتید دوره

ارايه مباحث در این دوره با مدیریت و نظارت مرکز تربیت رسانه‌ای باران توسط اعضای گروه آموزشی باران آقایان حسین غفاری (معلم و پژوهشگر فرهنگ و رسانه) و صدرا فیروزمند (معلم و طراح آموزشی) انجام خواهد شد.


شهریه دوره

شهریه واقعی این دوره مجازی ۴۰۰ هزار تومان، برای ۱۴ ساعت-جلسه آموزشی در چهار هفته می‌باشد که برای رعایت حال مخاطبان گرامی و با توجه به شرایط خاص فضای آموزشی کشور، با تخفیف ویژه ۲۵ درصد، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای همه علاقمندان در نظر گرفته شده است.
مدارس، مراکز آموزشی و مؤسسات فرهنگی می‌توانند با ثبت‌نام گروهی معلمان و مربیان تا حداکثر ۵۰ درصد از تخفیف ویژه باران بهره‌مند شوند. [برای ثبت‌نام گروهی با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۹۰۱۰۶۰۷۱]

توجه بفرمایید که مرکز تربیت رسانه‌ای باران برای علاقمندانی که به هر علتی امکان پرداخت هزینه این دوره را ندارند تسهیلات ویژه‌ای از جنس «تعهد خدمت» و «بورسیه باران» در نظر گرفته که برای اطلاع از شرایط آن باید با مدیر اجرایی دوره (@bmtc_admin) تماس بگیرید.


زمان برگزاری

ان‌شاءالله افتتاحیه و اولین جلسه این دوره روز سه‌شنبه ۲۵ آذر ۹۹ برگزار خواهد شد و سایر جلسات در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه هفته‌های بعد (۲۷آذر، ۲، ۴، ۸، ۱۰ و ۱۶ دی‌ماه) برقرار خواهد بود. ساعت برگزاری دوره در تمام این روزها از ۱۶:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰ (دو جلسه در هر روز) است.


ثبت نام

علاقمندان به حضور در این دوره می‌توانند حداکثر تا ۲۴ آذر‌ ۹۹ با مراجعه پایگاه مرکز تربیت رسانه‌ای باران ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

اطلاعات دوره آموزشی
تاریخ شروع:
۲۵ آذر ۹۹
تاریخ پایان:
۱۶ دی ۹۹
قیمت دوره:
400000 تومان
ظرفیت دوره:
60 نفر