استقبال ۸۰۰ دانش‌آموز و ۱۰ دبیرستان از «مدرسانه» تابستانی
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۲۹ تیر ۱۴۰۰
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=8198

در هفته‌های آغازین تابستان ۱۴۰۰، سه سرفصل «هوش دیجیتال»، «سواد روایت و سینما» و «سواد بازی» مورد استقبال بیش ۸۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر از حدود ۱۰ دبیرستان قرار گرفته است.

در هفته‌های آغازین تابستان ۱۴۰۰، سه سرفصل «هوش دیجیتال»، «سواد روایت و سینما» و «سواد بازی» از مجموعه عناوین دوره «مَدرسانه» مورد استقبال دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه خوب تهران قرار گرفته است.

دوره آموزشی «هوش دیجیتال» با حضور بیش از ۱۶۰ دانش‌آموز پایه هفتم، هشتم و نهم در دبیرستان دخترانه شهید مطهری (ره) و با شرکت حدود ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان پایه هفتم و هشتم در دبیرستان نرگس و همچنین یک کلاس ۲۰ نفره از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه مهر تابان برگزار شده است. دبیرستان پسرانه علوی هم در پایه یازدهم میزبان این دوره بود.

دوره آموزشی «سواد روایت و سینما» نیز برای حدود ۷۰ نفر از دانش‌آموزان پایه نهم مدرسه نرگس و جمع ۲۰ نفری از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در حال برگزاری است و حدود ۷۰ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان نورالهدی تزکیه هم در هفته‌های آینده به این دوره وارد خواهند شد. پیش از این نیز بیش از ۱۵۰ دانش‌آموز دبیرستان‌های پسرانه علامه حلی ۴ و شهاب نور در این دوره شرکت کرده بودند.

دوره آموزشی «سواد بازی» اما بیشتر مورد استقبال پسران قرار گرفته و دبیرستان‌های نیک‌پرور، علوی، تلاش و مجتمع رضوی بندر لنگه برای بیش از ۲۵۰ دانش‌آموز پایه‌های هفتم تا دهم این دوره را برگزار کرده‌اند.

در مجموع بیش ۸۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر از حدود ۱۰ دبیرستان در این تابستان با حضور هشت نفر از مربیان مرکز تربیت رسانه‌ای باران، دوره‌های کوتاه مدت سواد رسانه‌ای «مدرسانه» را گذراند‌ه‌اند.

دوره‌های آموزشی «مدرسانه» در هفت سرفصل مجزا برای اجرا در ۶ تا ۱۰ جلسه ویژه دانش‌آموزان دبیرستانی طراحی شده و به درخواست مدارس و نهادهای تربیتی با حضور اساتید و مربیان مرکز تربیت رسانه‌‌ای باران، به شکل حضوری و مجازی، برگزار می‌شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره‌ها با روابط عمومی مرکز تربیت رسانه‌ای باران (۰۹۱۹۰۱۰۶۰۷۱ و @bmtc_ir) تماس بگیرید.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=8198