استقبال از طرح نوی نوجوانه ادامه دارد
دسته‌بندی:
تاریخ انتشار:
۲۰ اسفند ۱۴۰۲
لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=23521

برگزاری ۲ دوره نوجوانه‌ی دیگر در پاییز و زمستان امسال

دوره نوجوانه (رمزگشایی از دوره نوجوانی) با تدریس استاد میرسبحان سادات که در سال های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱، ۱۲ بار به‌صورت آنلاین و برای بیش از ۱۰۰۰ خانواده برگزار شده بود، پس از یک دوره بازطراحی چند ماهه و ویرایش محتوایی، بازتولید و برای اولین بار در تابستان ۱۴۰۲ و پس از استقبال مخاطبان بارانی از این دوره، در پاییز و زمستان ۱۴۰۲ برای دومین و سومین‌بار با حضور بیش از ۳۰۰ خانواده در مجموع برگزار شدند.

باعث افتخار است که در نظرسنجی پایان دوره‌ها، بیش از ۹۰ درصد آمار، با رضایت‌مندی کامل مخاطبان ارجمند از این دوره همراه شد.

نوجوانه جدید شامل ۳۳ جلسه‌ حدودا ۲۰ دقیقه‌ای ضبط‌شده با کیفیت بالا و تدوین حرفه‌ای، و ۴ جلسه‌ی آنلاین پرسش و پاسخ با حضور استاد سادات است. هدف از این بازطراحی، حضور کاربردی‌تر و موثرتر مخاطبان در این دوره و بهبود روند تربیتی نوجوان در خانواده است.

‌‌ ‌

 

شیوه‌ی برگزاری دوره‌های جدید به این شکل است که مطابق با تقویم دوره، جلسات به‌مرور و در روزهای مشخص در طی ۲ ماه در دسترس قرار می‌گیرند و مخاطبان دوره می‌بایست ابتدا فیلم جلسه را مشاهده کرده و سپس فعالیت مربوط به آن جلسه را انجام داده و در انتها منابع تکمیلی را مطالعه نمایند. ۴ جلسه‌ی برخط نیز در طی دوره برای گفت‌وگو و پرسش‌وپاسخ مستقیم با استاد سادات درنظر گرفته شده است. همچنین ۲ نفر از کارشناسان تربیتی تحت عنوان تسهیلگران این دوره برای پیگیری امور محتوایی، فعالیت‌ها، کاربرگ‌ها و پرسش‌ها همراه شرکت‌کنندگان عزیز هستند.

ضمنا این دوره در بستر سامانه‌ ایرانی محیط به‌همراه کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان بله برگزار می‌شود.

لینک کوتاه:
https://bmtc.ir/?p=23521