پایان یافته
سیبامیه
سیبامیه

دوره‌ی عیدانه سیبامیه

ماه رمضان و نوروزی پر از خلاقیت و دانایی

پدر و مادر گرامی؛
+ شما چقدر به فکر ایجاد اوقات فراغت مفید برای فرزندانتان هستید؟
+ برای روزهای نوروز ۱۴۰۳ که با ماه مبارک رمضان مصادف شده، چه برنامه سرگرم‌آموزی برای بچه‌ها تدارک دیده‌اید؟
+ در ماه مبارک رمضان که والدین و بچه‌های روزه دار ساعت‌های زیادی را روزه هستند و تفریحات خارج از منزل سخت خواهد شد؛ چه فعالیت‌هایی برای سرگرمی آن‌ها در نظر گرفته‌اید که هم جنبه آموزشی داشته باشد و هم جنبه تفریحی؟
+ نگران استفاده بيش از اندازه و نامناسب بچه‌ها از موبايل و فضاي مجازی هستيد؟

«بسته رمضانی_نوروزی سیبامیه» با مشارکت مؤسسه تربیت رسانه ای باران و مؤسسه آموزشی خلاق شو، با محتوای تربیتی-مهارتی برای فرزندان ۴ تا ۱۲ سال شما طراحی شده است.

به عنوان یک پدر یا مادر، دغدغه‌های زیادی برای فرزندانتان دارید. یکی از این دغدغه‌ها، استفاده درست و بهینه از زمان، به خصوص در ایام تعطیلات عید و ماه مبارك رمضان است. بسته عيدانه سیبامیه، هدیه‌ای شاد و آموزنده برای کودکان شماست که می‌تواند این دغدغه‌ها را تا حد زیادی برطرف کند. با بسته عيدانه سیبامیه، فرزندتان، از فضای مجازی به طور صحیح و مفید استفاده می‌کند. محتویات این بسته به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن سرگرم کردن کودکان، آن‌ها را با مفاهیم اين ايام آشنا می‌کند. بسته سیبامیه با ارائه سرگرمی‌ها و فعاليت‌های متنوع، خاطرات خوشی را برای کودکان رقم می‌زند. سیبامیه انیمیشن‌هایی را برای کودکان در نظر گرفته است و شما به عنوان والدين در جلسات نشست تربيت رسانه‌ای با مضامین آموزنده انیمیشن‌ها در حيطه ابرقهرمان، علم تجربی و دخترانگی و پسرانگی آشنا می‌شويد. علاوه بر این، سیبامیه می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای فرزندان فامیل شما نیز باشد. با هدیه دادن سیبامیه، شما به آن‌ها فرصتی برای یادگیری و سرگرمی در ایام عید و ماه رمضان هدیه می‌دهید.

فرصت را از دست ندهید و همین امروز بسته سیبامیه را برای فرزندانتان تهیه کنید.


✅ اساتید نشست‌های تربیت‌ رسانه‌ای و دورهمی‌ها:

استاد سعید مدرسی (مدیر موسسه تربیت رسانه‌ای باران)

استاد حسین حق‌پناه (عضو هیئت تألیف کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای)

استاد حسین غفاری (پژوهشگر فرهنگ و رسانه)

مهندس صدرا فیروزمند (معلم و طراح آموزشی)

✅ چالش‌هايی كه در اين بسته به آن‌ها توجه شده است:

چالش‌هايی كه در اين بسته به آن‌ها توجه شده است:

  • مديريت زمان
  • استفاده درست و مناسب از مجازی و گوشی
  • توجه به دست ورزی كودكان
  • توجه به علايق كودكان
  • كسب تجارب متعدد
  • توجه به محوريت خانواده
  • هدفمندی انيميشن های انتخاب شده
  • متناسب بودن فعاليت ها با ايام

یک بسته سرگرم‌آموزی و تعامل‌محور که چهار هفته پر نشاط و متفاوت را با فعالیت‌هایی نظیر: باهم بسازیم، گنجینه، دورهمی، فیلم و نقد، گردشگری و دنیای علم برای شما و فرزندتان به ارمغان خواهد آورد:

 


سیبامیه چه بخش هايی دارد؟

🔸️با هم بسازیم: فرزند شما با راهنمایی مربیان و با استفاده از مواد و ابزار مختلفی مانند چوب‌بستنی، کاغذ و خمیر به خلق کاردستی‌های زیبا و منحصر به فرد می‌پردازد.
🔸️گنجینه: فعالیت‌های متنوع خانگی در روزهای عید و تعطیلات از قبیل آشپزی، مطالعه، بازی و …
🔸️دورهمی: دورهمی‌های معرفتی سیبامیه، نشست‌های آنلاینی هستند که برای والدین برگزار می‌شوند و در هر نشست یک موضوع معرفتی مرتبط با ماه‌رمضان و خانواده به عنوان محور گفتگو انتخاب می‌شود و کارشناسان به ارائه مباحث و آموزه‌های مربوط به آن می‌پردازند.
🔸️فیلم و نقد: در نشست تربیت‌رسانه‌ای، در هر هفته انیمیشنی برای فرزند شما در نظر گرفته شده است که به فاصله چند روز، نشستی با محوریت پیام همان انیمیشن برگزار می‌گردد.
🔸️گردشگری: در طول ایام عید، سیبامیه برای فرزند شما چندین گردش تفریحی در نظر گرفته است. این برنامه فرصتی برای معاشرت و بازی فرزندتان در کنار شما فراهم کرده است. همچنین یکی از گردشگری‌ها به صورت قرار مشترک تعریف شده است و تمام خانواده‌هایی که بسته سیبامیه را تهیه کرده‌اند به صورت مشترک در این برنامه شرکت می‌کنند.
🔸️دنیای علم: چندین آزمایش ساده و جذاب برای فرزند شما طراحی شده که می‌توانند با لوازم ساده و در دسترس آن‌ها را با کمک شما انجام دهد.


☑️ اقلام داخل بسته:

  • كاربرگ و بليط ها: كاربرگ‌ها و بليط‌های مربوط به هر هفته در يك پاكت با نام آن هفته قرار گرفته است.
  • ابزار: لوازم مورد نیاز برای اجرای فعالیت‌ها
  • برگه ابزار: برخی روزها نياز به ابزاری دارد كه در برگه ابزار با تاريخ مشخص شده است.
  • برنامه هفتگی: برنامه هفتگی عنوان فعاليت هر روز را مشخص می‌كند.
  • برگه راهنمای بسته: با مطالعه برگه راهنمای بسته با روش استفاده از بسته آشنا خواهيد شد.
  • مجله: متناسب با سن فرزندتان مجله‌ای ارزشمند در بسته قرار گرفته است.

در برنامه هفتگی، عنوان هر فعالیت در نظر گرفته شده‌است و کاربرگ‌هایی برای آن در داخل بسته گذاشته شده‌است که با اسکن کیو آرکد، فرزند شما می‌تواند فعالیت را انجام دهد. جهت راحتی شما، ابزار‌هایی که ممکن است تهیه آن در ایام عید سخت باشد در بسته قرار داده شده است.


🔰 شیوه‌ی برگزاری و مزیت‌های خاص دوره سیبامیه:

  • فيلم های آموزشی ضبط شده با بهترين كيفيت
  • بارگذاری محتواهای مربوطه به صورت روزانه و هفتگی طبق تقويم آموزشی
  • برگزاری سه جلسه سخنرانی آنلاين تحت عنوان دورهمی با محوريت ايام ماه مبارك رمضان توسط اساتيد خبره و پرسش و امكان پرسش و پاسخ پيرامون جلسات
  • برگزاری سه جلسه سخنرانی آنلاين تحت عنوان نشست‌های تربيت رسانه‌ای با محوريت انيميشن های ديده شده در برنامه توسط اساتيد خبره و امكان پرسش و پاسخ پيرامون جلسات
  • برگزاری يك رویداد گردشگری مشترك ويژه مخاطبين بسته عيدانه سيباميه
  • عضویت شرکت‌کنندگان در یک کانال مجازی (در پیام‌رسان بله) جهت اطلاع‌رسانی و پشتیبانی هرچه بهتر
  • همراهی پشتيبان ویژه‌ی بسته جهت پیگیری فعالیت‌ها و پروژه‌ها و رفع مشکلات و ابهام در طول فرآیند اجرای دوره
  • دسترسی به تمامی محتواها تا پایان دوره

📆 زمان برگزاری

دوره‌ی عيدانه سيباميه به مدت 4هفته(28روز) از 26اسفند1402 الی 24فروردين 1403 برگزار خواهد شد.

+ بسته سرگرم‌آموزی سیبامیه، دارای یک تقویم اجرایی چهار هفته‌ای است که برای هر روز آن یک فعالیت سرگرمی و آموزشی در نظر گرفته شده است. ویدیوهای آموزشی هر فعالیت در زمان مناسب به شکل مجازی در اختیار شما قرار می‌گیرید و فرزند شما می‌تواند آن فعالیت را انجام دهد. همچنین بخشی از لوازم مورد نیاز برای انجام فعالیت‌ها داخل بسته قرار داده شده است.

مخاطبين بسته:

+ بسته سیبامیه برای دو گروه سنی «کودکان ۴ تا ۷ سال» و «نوآموزان ۸ تا ۱۲ سال» طراحی شده و به شکل جداگانه متناسب سن فرزندتان برای شما پست می‌گردد.


💳 بهای دوره:

بهای کامل خريد اين بسته (فیلم‌های آموزشی + 3 جلسه دورهمی+ 3 جلسه نشست تربيت رسانه‌ای+1 گردشگری حضوری+ پشتيبانی كامل+ ابزار مورد نياز) مبلغ ۶۳۰.۰۰۰ تومان خواهد بود كه تا ۲۳ اسفند به مبلغ ۵۵۰.۰۰۰ تومان تقديم میگردد.

در صورتی که برای دو فرزند خود، قصد تهیه‌ی این دوره را دارید، می‌توانید برای دریافت کد تخفیف و نحوه‌ی ثبت‌نام ایشان با پشتبان دوره‌‌ی سیبامیه تماس حاصل فرمایید.


☑️ نحوه‌ی ثبت‌نام

علاقمندان به تهيه اين بسته می‌توانند حداکثر تا شنبه 26اسفند ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به پایگاه موسسه تربیت رسانه‌ای باران و یا از طریق روابط عمومی سيباميه، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

 

📞 ارتباط با پشتیبان دوره‌ی سيباميه:

☎️ تلفن: 09362697586
💻 ارسال پیام در پیام‌رسان بله؛ کلیک کنید.

اطلاعات دوره آموزشی
تاریخ شروع:
1402/12/26
تاریخ پایان:
1403/01/24
قیمت دوره:
630000 تومان
550000 تومان
ظرفیت دوره:
500 نفر